Tessa Hordijk

Marketing
36 geschreven artikelen

Het weekend goed beginnen

We blikken terug op de tweede editie van de VrijMiBo met het thema zintuig proeven. Het was weer een groot succes. Onder het mom van support your locals hebben we de catering van 1NUL8 uitgenodigd om onze hapjes en drankjes te verzorgen. De sfeer was goed, de drankjes waren verfrissend en de hapjes vers.

De showroom kleurde oranje

Max Verstappen naar de volgende overwinning juichen, terwijl je omringt bent van de mooiste, nieuwste Porsches. Zo luidde de uitnodiging voor de eerste editie van het Friends and Family GP Café van dit raceseizoen bij Porsche Centrum Rotterdam. Helaas heeft Max niet gewonnen, maar dat mocht de pret niet drukken. Jong en oud hebben nagelbijtend de oranjeovergoten Grand Prix van Oostenrijk gekeken bij ons op het LED scherm in de showroom.

Genieten op Zandvoort

Met meer dan 30.000 overwinningen is er geen ander merk zo succesvol op het circuit dan Porsche. Om te weten hoe succes smaakt, ging Porsche Centrum Rotterdam met een aantal klanten zaterdag 25 juni naar de Porsche Carrera Cup Deutschland op het cm.com Circuit Zandvoort. Het was een dag vol adrenaline, de geur van (milieuvriendelijke synthetische) benzine en de heerlijke sound van zescilinder boxermotoren.

De Klassieke Porsche 911 en 912 Club op bezoek

Afgelopen weekend hadden wij de eer om de Klassieke Porsche 911 en 912 Club Nederland te mogen ontvangen in onze gloednieuwe showroom. Het grote contrast van de prachtige klassiekers geparkeerd voor de nieuwe Porsche showroom en werkplaats maakte deze Coffee and Cars extra bijzonder.

Porsche Centrum Rotterdam vervult meisjesdromen

De Girlhood Dream. Porsche zet zich in voor meisjesdromen. Immers, iedereen is bekend met het fenomeen 'jongensdroom'. Het is niet zomaar een droom; het is een droom waarvan jongens hopen dat deze realiteit zal worden. Als je zoekt op het woord 'meisjesdroom', krijg je veel minder aansprekende resultaten. Het is onze overtuiging dat meisjes net zo groots mogen dromen als jongens. Daarom wordt Porsche de supporter van de meisjesdroom in deze campagne - Girlhood Dreams.

VrijMiBo Porsche Centrum Rotterdam

Op vrijdag 13 mei opende Porsche Centrum Rotterdam zijn deuren voor de eerste VrijMiBo. De nieuwe locatie stond centraal en velen hebben gebruik gemaakt van de aangeboden rondleiding door het de hele showroom, de werkplaats en behind the scenes bij de Cosmetic en Schade afdeling. Onder het genot van een verfrissend drankje en een lekker hapje voelde dit als een ware housewarming. In combinatie met de Zintuigen campagne van Porsche Nederlan

‘Ik ga voor het maximale resultaat’

Nick van Geemert (18) vindt zichzelf een geluksvogel. Hij is een van de poetsers van het team van Porsche Centrum Rotterdam die in Spaanse Polder nieuwe en gebruikte Porsches in fabrieksnieuwe staat brengt. “Als de klant blij is met het resultaat, is mijn missie voltooid en mijn dag geslaagd.”

De next-generation showroom

In plaats van simpelweg een plek te zijn om je Porsche te kopen of te laten onderhouden, fungeren de Porsche Centra van de toekomst ook als ontmoetingsplekken voor klanten, eigenaren en fans. Met Destination Porsche wordt de dealer een clubhuis voor de Porsche-community. Porsche Centrum Rotterdam is geheel op de nieuwe manier van autobeleving ingericht. Vanbuiten én vanbinnen.

Hospitality zonder dikdoenerij

Altijd vrolijk en gastvrij. Altijd belangstellend. Altijd woest krullend haar. Tessa Hordijk (27) was op de Landaulettestraat een van de gastvrouwen die klanten met warmte ontving. Dat zij zich achter de schermen ook bezig hield met marketing en events, wisten alleen de intimi. Haar inspanningen betalen zich nu uit: Tessa is in het nieuwe pand van Porsche Centrum Rotterdam in Spaanse Polder de nieuwe Brand and Event Marketeer.